Dyrektor w sprawach skarg i wniosków przyjmuje: poniedziałek
Skargi i wnioski można składać:
-
listownie - na adres:
Centrum Usług Społecznych w Górnie
ul. Łysicka 11, 26-008 Górno,
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres: cus@cusgorno.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”,
-
ustnie do protokołu: podczas przyjmowania skarg i wniosków w ramach dyżurów Dyrektora CUS w Górnie.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinien zawierać:
-
imię i nazwisko wnoszącego,
-
dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.