Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Górnie
Centrum Usług Społecznych w Górnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Górnie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dorota Matuszewska.
- E-mail: cus@cusgorno.pl
- Telefon: 41-30-23-645
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
- Adres: al. Solidarności 77
00-090 Warszawa - E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
- Telefon: 41225517700
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Centrum Usług Społecznych w Górnie znajduje się na ul.Łysickiej 11 26-008 Górno. Budynek składa się z dwóch pięter, pomiędzy piętrami nie ma windy. Centrum posiada dwa wejścia, do których prowadzą schody, wyposażone w poręcze. Żadne z wejść nie posiada podjazdu dla wózków. Drzwi w budynku nie mają progów. Główne wejście ma 100 cm szerokości. Tylne wejście ma 95 cm szerokości. Drzwi do pokojów w Centrum mają szerokość 90 cm. W przypadku niemożności dotarcia interesanta do budynku Centrum, istnieje możliwość zejścia pracownika na parking i obsłużenie interesanta w dogodny dla niego sposób. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Korytarz stanowiący komunikację wewnętrzną do pomieszczeń Ośrodka spełnia normy szerokości .W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille"a i oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Wśród pracowników Centrum nie ma osób przeszkolonych z języka migowego. Brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W pobliżu Centrum znajduje się przystanek autobusowy. Do jednostki można dojechać własnym pojazdem. Przed budynkiem jest parking, z wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.