Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Centrum Usług Społecznych w Górnie
Logo funduszy europejskiej, rzeczpospolita polska, unia europejska

RAPORT- 2024 DOSTĘPNOŚĆ

Utworzono dnia 28.03.2024

Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Górnie

Centrum Usług Społecznych w Górnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Górnie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dorota Matuszewska.
  • E-mail: cus@cusgorno.pl
  • Telefon: 41-30-23-645

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
  • Adres: al. Solidarności 77
    00-090 Warszawa
  • E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
  • Telefon: 41225517700

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Centrum Usług Społecznych w Górnie znajduje się na ul.Łysickiej 11 26-008 Górno. Budynek składa się z dwóch pięter, pomiędzy piętrami nie ma windy. Centrum posiada dwa wejścia, do których prowadzą schody, wyposażone w poręcze. Żadne z wejść nie posiada podjazdu dla wózków. Drzwi w budynku nie mają progów. Główne wejście ma 100 cm szerokości. Tylne wejście ma 95 cm szerokości. Drzwi do pokojów w Centrum mają szerokość 90 cm. W przypadku niemożności dotarcia interesanta do budynku Centrum, istnieje możliwość zejścia pracownika na parking i obsłużenie interesanta w dogodny dla niego sposób. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Korytarz stanowiący komunikację wewnętrzną do pomieszczeń Ośrodka spełnia normy szerokości .W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille"a i oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Wśród pracowników Centrum nie ma osób przeszkolonych z języka migowego. Brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W pobliżu Centrum znajduje się przystanek autobusowy. Do jednostki można dojechać własnym pojazdem. Przed budynkiem jest parking, z wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Listopad 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Biuletyn Informacji Publicznej

 

ELektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

 

Usługi indywidualnego transportu DOOR-TO-DOOR

 

Senior+

 

Program Opieka wytchnieniowa MRiPS

       Opieka wytchnieniowa

 

Asystent Osoby Niepełnosprawnej MRiPS

Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością